خانما بتام 151 با دو روز تاخیر کم نیست؟

۶ پاسخ

عزیزم عالیه من با 15روز تاخیر 100بود بتا

مبارک باشه. خوبه. فقط چند روز بعد تکرار کن.

عزیزم خداروشکر مبارک باشه😍

نگران نباش عزیزم من با 2 روز تاخیر 120 بود تکرار کردم شده بود 600 شاید لقاح دیر گزفته

مبارک باشه فاطیما جان خوشحالم برات ایشالا ک همه چی خوب پیش میره🩷

نه خوبه عزیزم فقط یک بار دیگ تکرار بتا بزن خیالت راحت باشه دیگ

سوال های مرتبط

مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرساناوتودلی💕 مامان مرساناوتودلی💕 هفته سیزدهم بارداری