جواب بتام 41 شده خیلی کم نیست؟ یه روز تاخیر

۹ پاسخ

عوفونت و يكم خون ازم دري مياد نميدوم ناسياه ن قرمز مشكلي نيس

چیشد جواب ازمایشت دستت نرسید؟

خوبه هنوز زوده رنج آزمایشگاه چنده؟

بسلامتی مبارکت باشه😊

باید دکتر نشون بدی دکتر بهت میگه کم یا خوبه اگر گفت کم میفرستت سونو تا سونو بشی

زود رفتی احتمالا باید بازم تکرار کنی
میذاشتی چند روز بگذره خب

دو یا سه روز بعد تکرار کن حتما

بعد از ۷۲ساعت یا دو روز دوباره تکرار کن ببین دو برابر شده

عکسش بزار گلم

سوال های مرتبط

مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامانِ آینده💙 مامانِ آینده💙 قصد بارداری
مامان مرساناوتودلی💕 مامان مرساناوتودلی💕 هفته سیزدهم بارداری