منم با ۱۸ روز تاخیر شدم ۷۵ الان بیست روز تاخیرم دیگه نمیدونم چی به چیه
عزیز قبلش منفی میشد؟من با ۵ روز تاخیر زدم منفی بود ولی هنوز نشدم؟تاخیر از چه روزی حساب میشه؟من از همون تاریخی حساب میکنم ک پریود شدم.مثلا ۱۳ اسفند شدم.الان از ۱۳ فروردین حساب میکنم
کم نیس لقاحت دیر گرفته
خوبه لقاح دیر گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.