۴ پاسخ

منم با ۱۸ روز تاخیر شدم ۷۵ الان بیست روز تاخیرم دیگه نمی‌دونم چی به چیه

عزیز قبلش منفی میشد؟من با ۵ روز تاخیر زدم منفی بود ولی هنوز نشدم؟تاخیر از چه روزی حساب میشه؟من از همون تاریخی حساب میکنم ک پریود شدم.مثلا ۱۳ اسفند شدم.الان از ۱۳ فروردین حساب میکنم

کم نیس لقاحت دیر گرفته

خوبه لقاح دیر گرفته

سوال های مرتبط

مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری