۳ پاسخ

نمیدونم دوماه قبل ک رفتم دکتر گفت مشکلی نداری

برو دکتر و تحت کنترل باش

تنبلی نداری؟؟یا استرس

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
معجزه الهی ❤ معجزه الهی ❤ قصد بارداری
مامان نی نی👼 مامان نی نی👼 قصد بارداری