سلام ، 😓با ده روز تاخیر ، بی بی منفی شد

۴ پاسخ

عزیزم اشکال نداره امیدت به خدا باشه

اگر باردار بودی ک خوش به سعادتت اگرم خدایی نکرده منفی بود برو دکتر بهت آمپول بده پریود بشی

گلم یه دو سه روز دیگه صبر کن برو آزمایش بده

توکلت به خدا باشه ،هر موقع به صلاحت باشه اتفاق میفته🤗

سوال های مرتبط

مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
معجزه الهی ❤ معجزه الهی ❤ قصد بارداری
مامان نی نی👼 مامان نی نی👼 قصد بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته هشتم بارداری
مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری