نه بنظرم نرمال
من با دوروز ۴۸۴
ولی خب خیلیا بالای هزار میشن
نه خوبه مبارکه
نه عزیزم زیاد نیست ولی اغلب اینایی که بتاشون بالاست بچه اشون پسره
نمیگم صدرصدها ولی خیلیها رو دیدم اینجوری بودن خواهر خودم دوتاش بتاشون ۱۶ و۱۹ هزار بود بچه اشونم پسربود
من ۹ روز تاخیری ۱۸ هزار شد
نه عزیزم مبارررکه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.