من با یازده روز تاخیر بتام شده ۱۷هزار. زیاده؟؟

۵ پاسخ

نه بنظرم نرمال
من با دوروز ۴۸۴
ولی خب خیلیا بالای هزار میشن

نه خوبه مبارکه

نه عزیزم زیاد نیست ولی اغلب اینایی که بتاشون بالاست بچه اشون پسره
نمیگم صدرصدها ولی خیلیها رو دیدم اینجوری بودن خواهر خودم دوتاش بتاشون ۱۶ و۱۹ هزار بود بچه اشونم پسربود

من ۹ روز تاخیری ۱۸ هزار شد

نه عزیزم مبارررکه گلم

سوال های مرتبط

مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری
مامانِ آینده💙 مامانِ آینده💙 قصد بارداری