من با ۴ روز تاخیر بتام ۲۱۰ بود کمه؟

۸ پاسخ

تخمک گذاریت کی بوده؟
مبارکه

منم با ده روز تاخیر بتام 290 بود
میخام شنبه یکشنبه برم دکتر تازه ببینم چ اوضاعی
اراک دکترتون کیه

مبارکهه

برا من با ۴ روز تاخیر ۱۷۹ بود، دوباره ام آزمایش ندادم نگران نباش طبیعیه

نه خوبه مشکلی نیست

نه خوبه برا منم اینطور بود

ن عزیزم احتمالا لقاح دیر گرفته منم مث شما بودم

میتونی ۴۸ ساعت بعد تکرار کنی ببینی اگ دوبرابر شده خوبه

سوال های مرتبط

مامانِ آینده💙 مامانِ آینده💙 قصد بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا 🐣💙 مامان معجزه خدا 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری