خانما بتام خوبه با ۴ روز تاخیر 🥺 چند هفتم

تصویر
۹ پاسخ

خوبه مبارکه من با ۶ روز تاخیر۱۰۰۰ شدم😍😍

عالی مبارکه

بتا من یه هفته بعد پریودم 200بود چطورع

عالی عزیزم

منم سه روز تاخییر دیروز منفی بود 🙂

حدودا ۵هفته

اره عزیزم خوبه❤️خیلی مواظب خودت باش

اره عزیزم خوبه مبارکت باشه

گلم من ۴ روز تاخیر بیبی چک زدم منفی شد امکانش هست دیر لقاح گرفته باشه یان هفته دیگ مثبت شه اعلایم‌حاملگی دارم

سوال های مرتبط

مامان پسری 💙🩵 مامان پسری 💙🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مرساناوتودلی💕 مامان مرساناوتودلی💕 هفته سیزدهم بارداری
مامانِ آینده💙 مامانِ آینده💙 قصد بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان آلوچه💗 مامان آلوچه💗 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری