تست بتام بعد از ۴ روز تاخیر ۱۲۹۵ شد. خوبه مقدارش؟

۴ پاسخ

اره خوبه

عالیه

اره احتمالا دوقلوه

آره.

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه خدا 🐣💙 مامان معجزه خدا 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسری 💙🩵 مامان پسری 💙🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری