سلام،من بعد ۴ روز تاخیر پریودی آزمایش دادم بتام ۱۵۰هست ،بنظرتون خوبه؟

۲ پاسخ

باید بالای ۲۰۰ باشه دوباره تکرار کن عزیزم

بله عزیزم خوبه لقاح دور گرفته حتما ۴۸ ساعت دیگه تکرار کن دوبرابر شده باشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامانِ آینده💙 مامانِ آینده💙 قصد بارداری
مامان آلوچه💗 مامان آلوچه💗 هفته سی‌وسوم بارداری