سلام خانما من با ۹ روز تاخیر بتام ۵۶۰۰ بود خوبه؟

۴ پاسخ

سلام آره مبارکه

خوبه بنظرم

مبارکه گلم

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حبه قند مامان حبه قند هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مرساناوتودلی💕 مامان مرساناوتودلی💕 هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا 🐣💙 مامان معجزه خدا 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری