دخترا من هفت سال هست که اقدام میکنم به هیچ وجه باردار نمیشم حتی سقطم نمیکنم
هیچ مشکلی هم نشون نمیده آزمایش هام
اما این ماه دکترم قرص دوفامد داده مصرف کنم روز 12سیکل رفتم سونو ضخامت رحم 8.6بودبنظرتون مشکل اصلی رحمم نباشه مثلاً نازک باشه نتونه لانه گزینی کنه والا خیلی خستم
منم دوروز تاخیر این بودم ۷۰۵
فقط روز بعدش رفتم سونو هیچی ندید
مبارکه عزیزم
اره گلم مبارکه
مبارک باشه عزیزم برا منم دعا کن 🥰🥰🥰🥰🥰
اره گلم
اره عزیزم مبارک
مبارکه.
ای جان ننه😍😍😍مبارکه عزیزم عالی
اره عزیزم خوبه😍تبریک میگم
مبارک باشه 🥰🥰چند وقت تو اقدام بودین
مبارکت باشه انشاءالله به سلامتی بغلش بگیری
اره مبارک
خداااا،کفشاشو😻😻
التماس دعا
مبارکتون باشه عزیزم
خوبه گلم مبارکت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.