سلام خانما با ۳ روز تاخیر پریودی بتام ۱۰۸۰ شد. خیلی بالاس؟

۳ پاسخ

نه خیلی هم خوبه مبارکه

نه عالیه،برو سونو قلب

معمولا تو بازه ۴ هفته اینا میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوقم مامان فندوقم هفته ششم بارداری
مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مرساناوتودلی💕 مامان مرساناوتودلی💕 هفته سیزدهم بارداری