عدد بتام 136 بود با سه روز تاخیر خوبه؟

۸ پاسخ

من دوس دارم تشکیل نشه بچه کوچک دارم 😪

سلام
بله مبارک
برا منم همین بود دختر شاید باشه برا شماهم😍😍

آره عالیه مبارکه

اره عزیزم ولی ۴۸ یا ۷۲ ساعت بعد تکرار کن دوبرابر یا بیشتر شده بود اوکیه

مشکلی نداره گلم برای منم با ۶ روز تاخیر ۱۸۰ بود

بره بالا یعنی مشکلی نیس برا من ۳۳ بود

انشالله می‌ره بالا

بله بستگی به لقاح داره این نه تاخیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری