خانوما سلام میگم من با سه روز تاخیر بتام شد ۳۳۱ خوبه یا کمه؟

تصویر
۱۵ پاسخ

سلام عزیزم مبارکه تحت نظره دکتری خاصی بودین چه کارهای مفیدی توی این ماه انجام دادین برای باردار شدن که نتیجه گرفتین لطفاً جواب بدین تا ما هم نتیجه بگیریم خیلی منتظرم

اره گل دختر عالیه مبارکت باشه

عالیه مبارکه عزیزم دعا کن منم این ماه جواب بگیرم

خوبه مبارکه

خوبه دیگه من با 6روز تأخیر 875بودم

مبارکت باشه عزیزم به منم دعا کن این ماه حامله باشم به حق فاطمه زهرا🤲🏻

ایجاااانم به خوشی و سلامتی بغلش بگیری خوبه عزیزم

نه خوبه عزیزم نگران نباش

مبارکه گلم

خوبه.

خوبه ولی ۴۸ ساعتع دیگه تکرار کن

مبارکه گلم

ای جان مبارکه😘🥹
اره عزیزم هر روز بالاتر میره

خوبه عزیزم🥰
مبارکه

عالی عزیزم
مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری