سلام بچه ها بعد دوروز تاخیر بتام اینه خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

مبارکه گلم هزینه آزمایشت چقد شد ؟آزاد بود یا با بیمه؟

مبارکت باشه عزیزم

مبارک 😍 انشالله نوبت ما

مبارکه عزیزم منم همین قدر بود دوروز بعدش رفت بالا

مبارکه عزیزم انشاالله به سلامتی بغل بگیری الهی قسمت همه چشم انتظارا ❤️

سلام تاجایی که من میدونم خوبه رفته رفته میره بالا،بازم به دکترت بگو

اره دیگه مثبتی خوبهه مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه من مامان جوجه من هفته هشتم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان پاشا👶❤️ مامان پاشا👶❤️ ۵ ماهگی
مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری