خانما بتای من کمه؟۸روز تاخیر بتام اینه

تصویر
۷ پاسخ

مبارک باشه عزیزم خوبه ان شالله😍🤲

ایشالله خیره عزیزم بتای من با یه روز تاخیر ۵۰ بود بعد با ۳ روز شد ۱۵۰ با ۹ روز شد ۲۷۰. میگن بچه پسر باشه دیرتر بتا بالامیره

نه بابا خوبه شاید لقاح دیر تشکیل شده که بتات کم‌ نشون میده

نه گلم ممکنه لقاح دیر گرفته

نه خوبه من با بتا ۲۵گفت بارداری بعد دو روز دیگه باز آزمایش دادم گفت ۲۵۰۰شده

نه عزیزم اوکیه مبارکت باشه

نه عزیزم مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا باراد مامان آقا باراد هفته سی‌وپنجم بارداری