خانما ۸روز تاخیر بتا۲۰۰باشه خوبه یا کمه؟

۵ پاسخ

خوبه عزیزم مهم. درست بالا رفتنه ۴۸ ساعت دیکه تکرار کن

درخواست بده همو داشته باشیم پرم

برای منم همینه
۴۸ ساعت بعد تکرار کن باید ۲برابر یشه

به نظرم کمه دوباره تکرار کن

خوبه ۳۶ ساعت بعد تکرار کن باید ۲ برابر بشع

سوال های مرتبط

مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری