خانما ۲ هفته تاخیر و بتا ۷۷۵ خوبه یا کمه؟

۷ پاسخ

برا من چهار روز تاخیر ۲۳۰۹ بود

برامن ۳ روز ۹۵۴بود

برای من 8 روز 2280 بود

برا من بعد۶روز تاخیر بود۱۵۸۰

خوبه گلم مهم اینه دوروز دیگه یعنی بعد ۴۸ ساعت دوبرابر و یا بیشتر بشه

برا من ۷ روز ۵۰۴

خوبه

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری