۶روز تاخیر بتا ۱۲۰۰خوبه یا کمه؟؟؟؟

۷ پاسخ

عالیه

عزیزم شما دوتا بچه داری سومی و بارداری؟

فک میکنم خوبه

خوبههه

عالیههه عزیزم😍😍

بستگی داره لقاح کی گرفته باشه عزیزم
مهم اینه مثبته😍

نه باوا خوبه من ۱۴روز تاخیر داشتم ۶۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🩵👼🏻 مامان جوجه🩵👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری