مامانای عزیز، با ۶روز تاخیر بتا ۱۵۰۰۰باشه نگران کننده نیست ؟

۸ پاسخ

منم با 10 روز تاخیر 19500 بود بتا

نه خیلی عالیه
من روز ۴تاخیر ۳۶۲ بودم
احتمالا دوقلویی یا لقاحت زود‌گرفته برات رشد کرده

احتمال دو قلو زیاده

حتما دوقلو بارداری

یکم زیاد بالاس،سونوگرافی رفتی؟

ن اوکیه مبارکه

عالیه

نه عزیزم خوبه که

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد