این بتا برای ۱۵ روز تاخیر خوبه؟؟؟یا کمه

تصویر
۱۲ پاسخ

بالای ۳۰۰ زده عددش معلوم نیس،تیتر بده اگ‌دکتر گف نیازه تکرار کنی

گلم بالای ۳۰۰
اون علامت کنار ۳۰۰ زده یعنی بالاتره

چرا تیتر بتا نمیدی عدد دقیق بده
بعد ۴۸ ساعت باز تکرارش کن خیالت راحت باش

زده بیشتر 300 خب ممکنه 1000 باشه اصن بیشتر از 300 دیگه
میگفتی تیتر ک دقیق عددو میگفتن بهت
48 ساعت دیگه باز برو همون ازمایشگاه تکرار کن بگو تیتر میخوام ک عدد باشه دقیق بدونم چند شده

مال منم اون موقع۳۰۰ بود الان ۱۸ هفته هستم برای هر کی متغیر هست

عزیزم توروخدا خودتو درگیر بتا نکن این یعنی بالای۳۰۰ هست وعددش معلوم نیس.مال منم روز۳ تاخیر ۲۵۲ بود نسبت به خیلیا کمه ولی دیگه تکرار نکردم وایندفعه رو سپردم دست خدا خودش صحیح وسالم بده بغلمون

خوبه زده بالای 300

مبارکه خوبه گلم،راستی بی بی چک چند روز تاخیر مثبت شد

شما بتا دادی
باید تیتر بتا میدادی
الان زده بالای 300
ممکنه هرعددی باشه شاید بالای چند هزار

کمه عزیزم
برای من با پنج روز تاخیر شد ۶۶۳
چون لقاح دیر گرفته بخاطر اون اینجوری شده برات

من یک هفته تاخیر بتام این بود، شاید دیر تشکیل شده

کمه لقاحت تازه گرفته نگران نشو

سوال های مرتبط

مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری