بچه‌ها بتا ۱۸۶ توی هفته پنج با سه روز تاخیر پریود خوبه یا کمه ؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم تایپیک منو بخون از نگرانی درمیای
جزو اولین تایپیک هام هست

خوبه دیگه دختر

هفته پنج نیستی صد در صد کمتری

خوبه عزیزم من خواهرم ۱۰۰ بود بتاش

عدد مهم نیس عزیزم رشد مهمه مهم اینه که تو ۴۸ ساعت دو برابر بشه

خوبههه

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🩵👼🏻 مامان جوجه🩵👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته نهم بارداری