بعد سه روز تاخیر بتا ۵۰۰ کمه؟

تصویر
۱۷ پاسخ

نه عالیه من ۶ روز تاخیر ۵۰۰ بود

مبارکه خوشگلم احتمالا دوقلو داشته باشی💙❤️

نه گلم خوبه من با پنج روز ۱۹۵ بود

نه عالیه

عالیه گل
چشمت روشن❤️😋

نه عزیزم نرماله دیگه 😍 مبارکه ❤️

فکر نمیکنم خیلی کم باشه واسه من با سه روز تاخیر ۹۹۰ بود

بیخیال خوبه دیگ از من ۲۲۹ بود
سونو هم رفتم چیزی نبود
ولی تازگیا حالت تهوع گرفتم میدونم همه چی اوکیه دیگه

من با ۴روز تاخیر شد ۳۲۰ بازم نگران کننده بود

خوبه کههه

نه عزیزم اوکیه مبارکه 😍

من با ۴ روز تاخیر ۴۰۰ بودم

عالی .مبارک باشه

مبارکه قشنگم ماروهم دعا کن🩵🫂

آه نمی‌دونم چرا انقد استرس میدی به خودت
بالای بیست و پنج مثبتع عدد بستگی به لقاح داره گلم

من روز موعد ۵۰۰ بود

این مال سه روز تاخیر نمیتونه بشه😂ماشالله

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدا جون مامان مهدا جون ۴ ماهگی
مامان ریزمیزه 🧒💙و🤰 مامان ریزمیزه 🧒💙و🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری