خانما بتا ۴۶۷ بعد سه روز تاخیر خوبه؟

۷ پاسخ

من بتام بعد ۷ روز ۴۲۸ بود

آره عزیزم دوروز بعد تکرار کن باید دوبرابر بشه

ممنونم
الحمدالله

من ۵ روز تاخیر ۱۶۰ بود

آره عزیزم

من 3روز تاخیر 250بود

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته نهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو🩷 مامان نی نی کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجه🩵👼🏻 مامان جوجه🩵👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان عطرین مامان عطرین هفته نهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان پاستیل مامان پاستیل هفته هفدهم بارداری