سلام بتا ۲۱۰ سه روز تاخیر خوبه

۵ پاسخ

من ۷ تاخیر تستم هاله انداخت هشت تاخیر ضعیف تر بود البته حساس زدم، ۱۲ تاخیر ساده زدم منفی امیدی هست بازم؟ یعنی میشه منم عیدیمو بگیرم از حضرت فاطمه😭

عالیه خوشگلم
قدم کوچولوت پر نور❤️

اره من ده روز تاخیر ۵۰بود

عالیه عزیزم مبارکت باشه ❤️
امروز بتا دادی؟؟

بله . من ۴ روز تاخیر ۱۶۸ بودم

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک هفته نهم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو🩷 مامان نی نی کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان مهدا جون مامان مهدا جون ۴ ماهگی
مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ناز مامان ناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری