سلام
با ۴ روز تاخیر بتا ۱۳۱ خوبه؟

۷ پاسخ

من با ۴ روز تاخیر ۳۴۰۰ بود بتام

بستگی ب سن بارداریت داره شاید طبق گهواره نباشه تاریخت

منم ۱۸۰ شدم بچه هامیگن خوبه شنبه بازم تکرارمیکنم

دوروز بعد تکرار کن باید دوبرابر شده باشه استراحت کن استرس نداشته باش انشالله که خوبه و لقاح دیر گرفته

اره چرا بده

خوشبحالت

۴۸ ساعت دیگه دوباره تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچم💓 مامان بچم💓 هفته سی‌ویکم بارداری