سلام
این بتا با ۴ روز تاخیر امکان دوقلویی هست؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نه عزیزم ربطی نداره

نبابا زیاد نیس ک عدد بتات
مال من با ۳روز تاخیر ۸۰۰۰بود دوقلو نبود

من روز موعدم 2147 بود ولی ی قلو هست

حتمازودگرفته

سونو ساک حاملگی بری میفهمی

بتا ربطی نداره مال من خیلی بالا بود ولی دوقلو نبود

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی