امکانش هست ولی اینکه لقاح زودتر تشکیل شده باشه از اونم هست
منم پنج هفته ۳۹ هزار بود.نگرانم زباد تیس
من بتام ۱۸۰۳ بود یکیه
نه من ۱۵۰۰ بود یکی بود
من روز موعدم ۹۳۰بود بعد دو روز ۱۸۳۵
من پریودم نامنظم بود امروز آزمایش دادم بتام 5179هست
من ۳روز گذشته هنوز تست نزدم ینی بزنم
منم همینطور بووودمم نمیدونم دو قلو هست یا نه
امکانش هست یعنی؟؟
نه من بتام ۱۳۱۵ بود یکیه
خوبه عزیزم
هنوز دکتر نرفتی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.