سلام خانما با ۲ روز تاخیر بتا ۱۰۰۰< چطوره؟ امکان دوقلوی هست؟

۱۱ پاسخ

امکانش هست ولی اینکه لقاح زودتر تشکیل شده باشه از اونم هست

منم پنج هفته ۳۹ هزار بود.نگرانم زباد تیس

من بتام ۱۸۰۳ بود یکیه

نه من ۱۵۰۰ بود یکی بود

من روز موعدم ۹۳۰بود بعد دو روز ۱۸۳۵

من پریودم نامنظم بود امروز آزمایش دادم بتام 5179هست

من ۳روز گذشته هنوز تست نزدم ینی بزنم

منم همینطور بووودمم نمیدونم دو قلو هست یا نه
امکانش هست یعنی؟؟

نه من بتام ۱۳۱۵ بود یکیه

خوبه عزیزم

هنوز دکتر نرفتی؟؟

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی نور مامان نینی نور هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱ ماهگی
مامان محمد حسینم مامان محمد حسینم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری