سلام خانوما با یک روز تاخیر بتا دادم ۹۷/۱بودم چطوره

۳ پاسخ

خوبه من ۹روز تاخیر ۲۰۵بود

تکرارش کن گلم هر دو روز باید دوبرابر بشه

خوبه من با ۵ روز تاخیر انجام دادم ۴۵۵ بود الان قطعا بیشتر شده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته هجدهم بارداری
مامان نقلی مامان نقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱ ماهگی
مامان جوجو مَمَد🐣🩵 مامان جوجو مَمَد🐣🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته یازدهم بارداری