دیروز با یک روز تاخیر آزمایش دادم عدد بتا خوبه یا نه

تصویر
۱۰ پاسخ

اره بالا ۴ هفته خورده ای هستی عالیه

سلام عدد بتا من۳۷/۹ بود بعد سه روز تاخیر ینی باردارم؟

مبارکه

عالیه ماشالله

عالیه مبارکه

مبارک باشه عزیزززززم بسلامتی بغلش کنی😍🌹✨

برای ما هم دعا کن لطفا🙏🏻❤️

عددش خوبه ولی دوروز دیگه تکرار کن رشد عدد ببین چطوره

مبارکت باشه گلم

میگم عدد بتا هرچی بیشتر باشه ینی چی؟
مثلا من یا یک هفته تاخیر شدم ۲۰۰۰شما شدین ۴۰۰۰چرا؟

بله عزیزم مبارکت باشه❤️

سوال های مرتبط

مامان پاستیل مامان پاستیل هفته هفدهم بارداری
مامان نقلی مامان نقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری