۴ روز تاخیر عدد بتا ۸۰‌ خوبه یا نه؟؟؟؟؟؟✅✅✅✅✅✅✅✅✅

تصویر
۷ پاسخ

اره من چهار روز تاخیر ۲۴ بود

عزیزم کلا میگن هر بتا بعد از ۴۸ ساعت تکرار بشه بهتره که ببینید رشدش خوبه خوب عددش بالا میره یا نه
اگه تکرارش کنی خیالت راحت تره😍

عزیزم عدد اولیه بالا باشه بهتره ولی اگ پایین هم باشه مشکلی نیست مهم اینه دوبرابر بشه طی۴۸ساعت

بنظر کمه اما مهم اینه ۴۸ساعت بعد دو برابر شده باشه

چه عکسی 🥲🥲🥲

اره عزیزم ۴۸ ساعت بعد دوباره تکرار کن ایشاا... خوب پیش بری😊

یکم کمه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مَمَد🐣🩵 مامان جوجو مَمَد🐣🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی