۱۶ پاسخ

مبارک باشه عزیزم شما تحت نظر دکتر محتسبی باردار شدین؟

مبارکه عزیزم منم ۳ روز مونده ب موعد زدم ی هاله ک بزور میبینم انداخت روزه ۱۶ آزادسازی هستم خدا کنه باردار باشم

خدا رو شکر مبارک عزیزم ❤️🌺

عزیزم مبارک باشه عالیه،من بعد ۱۱ روز تاخیر تازه بتا ۵۶ بود بعد هفته بعد دوباره تکرار کردم

اره عزیزم مبارکه 😍اولین روز آخرین پریودت کی بوده؟

اره عزیزم میره بالا مبارک باشه

مبارکه گل

مثبته دیگه
مبارکه

خوبع گلم مبارکع

قبل موعدم بی بی زده بودی؟

ازادسازی زدین

مبارک باشه عزیزم علامتی چی بود

مبارکه 😍

مبارک باشه عزیزم می‌ره بالا ایشالا

مباااارک

معلومه خوبه قشنگم خیلی مبارکه😍❤️

سوال های مرتبط

مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌ودوم بارداری