مثه من شده😍
من ۷۰۵ بود
راستی کی رفتی واسه تشکیل ساک بارداری
دیدی اون لحظه نینی رو داخل ساک؟!
یا کلا نرفتی تا نه هفته
عالیه خواهر مبارک باشه 😍😍
مبارکه
عالیه مبارکت باشه عزیزم
آره عزیزم من با سه روز تاخیر ۵۰۰ بود
اره عزیزم عالیه مبارکت باشه 🥰
مبارک باشه عزیزم 😍
اره عزیزم من دو روز تاخیر ۳۰۴ بود
آره عزیزم مبارک گلم 🥹💖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.