با این سونو امکان دوقلویی هست؟؟؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

ماه بعد اگه پریود شی فولیکولا میرن؟؟

بله احتمال ش زیاده به امیدخدا

بارداری؟

اگه اسپرم قوی باشه آره ۳تافولیکول خوب داری

سوال های مرتبط

مامان نیارا🩷🧚🏻 مامان نیارا🩷🧚🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری