مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم
ن بتات خوبه
مال من ۴روز تاخیر ۵۶۰۰بود
من بارداری اولم دوقلو بودن پنج روز تاخیر ده هزار بود
برای من پنج روز تاخیر سه هزار و خوردی ای بود .
امکانش هست
اولا تبریک دوما امکان هست اما بدن هر کسی فرق میکنه شاید بدنت هورمون زیادی تولید میکنه تو سونو مشخص میشه
من ی روز بعد تاخیر۹۵۴بود میگم راسته ک میگن بتا بالای هزار باشه دختره پایین باشه مثلا ۱۵۰ و اینا پسرع؟؟
دوقلویی ربطی به بتا ندارد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.