با این بتا امکان دوقلو بودنش هست
با 4روز تاهیر

تصویر
۹ پاسخ

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

ن بتات خوبه

مال من ۴روز تاخیر ۵۶۰۰بود

من بارداری اولم دوقلو بودن پنج روز تاخیر ده هزار بود

برای من پنج روز تاخیر سه هزار و خوردی ای بود .

امکانش هست

اولا تبریک دوما امکان هست اما بدن هر کسی فرق میکنه شاید بدنت هورمون زیادی تولید میکنه تو سونو مشخص میشه

من ی روز بعد تاخیر۹۵۴بود میگم راسته ک میگن بتا بالای هزار باشه دختره پایین باشه مثلا ۱۵۰ و اینا پسرع؟؟

دوقلویی ربطی به بتا ندارد

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سیزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد