خوبه عزیزم
اینایی که نوشتن کم رفته بالا اشتباه میکنن
هر ۴۸ الی ۷۲ ساعت باید دو برابر بشه که برای شما شده
نگران نباش
امکان داره لقاح دیر تشکیل شده بخاطر همین عدد بتات پایینه وگرنه دوبرابر شده مشکلی نداره
کم رفته بالا باید رو ۱۰۰۰ بیاد
بله گلم مبارک باشه خیلی رو این اعداد زوم نکن.بلکه هم دوقلوباشه ☺️☺️🥰
چرا الکی استرس میدید خب تقریبا دوبرابر شده ،اوکی ه خوبه عزیززم مبارکه
48 ساعت دیگه تکرارش کن به دکترت هم حتما بگو انشاله که خیره
عزیزم عالیه
انشالله مبارکتون باشه
خوب رفته بالا
حتما ۴۸ ساعت بعد تکرار کن
ایشالا میره بالا نگران نباش توکل کن به خدا
اصولا باید میشد 262 یعنی دقیقا دو برابر ولی بازم تکرار کن یا سونو بده
بله گلم مبارکه هر ۴۸ ساعت باید تقریبا ۲برابر بشه مال شماهم تقریبا ۲برابر شده
نه اوکیه خوبه
دوباره ۴۸ ساعت بعد تکرارش کن
کمرفته بالا نمیخام بترسونمت مال منم ایطوری کند رف خارج رحمی بودم
ی برو سونو بیین اکیه؟ یان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.