۷ پاسخ

اره خوبه ۴برابر شده تو ۴روز

من هفت روز تاخیر ۳۶۸ بودم بعدش یهویی رفت بالا

من پریروز بتام شد۲۰۰با ۱۳روز تاخیر

عالیه من با ۲۳ مثبت شد والان ۱۷ هفته امه

بله خوبه عزیزم بالاترم میره هنوز مبارکک باشه😍

آره مبارک🤰🏻👼🏻

اره حامله بالا۱۰۰حامله ای عزیزم مبارکت

سوال های مرتبط