مامانا بتا ۱۱۵ خوبه برای ۴ روز تاخیر

۵ پاسخ

اره خوبه

اره خوبه عزیزم برو زیر نظر دکتر دیگه خودش میگه چیکار کنی

اره فدات قبل از موعد چه علائمی داشتی

هر ازمایشگاه فرق میکنه عکس ازمایشتو بفرست

اره خوبه عزیزم شاید لقاح و لانه کزینی دیرتر انجام شده هفته بعد ازمایش تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اقاعلی مامان اقاعلی هفته بیستم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچم💓 مامان بچم💓 هفته سی‌ویکم بارداری
دوباره مامان🤲 دوباره مامان🤲 قصد بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته چهاردهم بارداری