دوستان این بتا من بود بعد ۴ روز تاخیر خوبه ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

دوست عزیزم حتما به متخصص مراجعه کن
این میزان بتا خیلی چیز خوبی نیست
انشاءالله که مشکلی نباشه

صدرصد
صدرصد
دوقلویی مبارکت باشه❤️🍄👀

عزیزم ان شاءالله بسلامتی😍

چقدر بالاااا😍😍

وایییی عالیهههه 😍😍❤️

خیلی زیاده احتمالا دوقلویه

ان شاالله دوقلو بارداری قشنگم🥹😍❤

ای جونم‌دوقلویی

عالیه
احتمال خیلی زیاد دو قلویی😍

ولی یکم زیاد نیس دوقلو شاید باشی

احتمالا دوقلو داری😍😍

عالییی مبارکه

عالیه خوب نی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ هفته دوازدهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری