۹ پاسخ

بارداری دیگه گلم

من دو روز بعد تاخیر رفتم ۲۳۵بود دکتر گفت یه هفته بعد تکرارش کن شد ۸۴۵ باید هفته بعد تکرار کنی ممکنه هفته ت پایین باشه

مبارکه بارداریت..فقط مبشه بگی قبل ازمایش تست زده بودی یا نه!؟

من با۳روزتاخیر ۲۵۰بود دیروزرفتم درمانگاه گف ۵هفته ای

خوبه عزیزم

عالیت

اره خوبه

مبارکه فکرکنم هفته ۶باشی

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان بچم💓 مامان بچم💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نقلی💙 مامان نقلی💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری