بتا 10000 برا ده روز تاخیر نرماله؟

۵ پاسخ

خیره ان شاالله
در اولین فرصت برو سونو
ان شاالله دوقلوعه
گاهی احتمال خارج از رحمی هم هست، البته دور از جون شما❤️

شاید دردت هم بخاطر این عدد بتا بالاست. برو دکتر حتما

مرسی فدات شم برای من هم دعاکن

مبارکت باشه عزیزم انشاالله به سلامتی به دنیا وبغلت بگیریش

احتمال دوقلویی هست و ممکنه تکم باشه و زود گرفته باشه هفتت بالاتر باشه

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما هفته هفتم بارداری
مامان نقلی💙 مامان نقلی💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱ ماهگی
مامان لئا مامان لئا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری