مثبتهعزیزمولی باید تکرارش کنی
دوبا ه برو بده دو روز دیگ
۴۸ساعت بعد تکرار کن باید دوبرابر بشه
ممکنه لقاح آخر سیکل بوده،نمیتونی بگی خوبه یا بده،باید ۱۰ روز دیگه بری سونو واژینال،یا ۴۸ ساعت بعد دوباره بتا بدی و حدودا دو برابر شده باشه
شاید لقاح دیر گرفته
سلام تو روبیکاکانال سیسمونی و لباس بچه دارم خاستی سر بزن با قیمت های پایین@avinashap11
۴۸ ساعت بعد تکرار کن دوبرابر شده بود درسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.