بنظرتون عدد بتا زیاد بالا نیست بعد ده روز تاخیریه

تصویر
۱۰ پاسخ

خانما برا منم دعا کنید بعد بیست سال باردار شدم الان بیست روز خونریزی دارم،😔

من با 17روزتاخیر 1700بودم

نرماله من سه روز بعد تاخیر ۵۰۰۰ بود چند قلو

نه خوبه عزیزم مبارکت باشه❤️

شاید دوقلوعه

ممکنه دوقلو باشه برای منم ۴۹۸۰ بود

دکتره گفت شاید دوقلو باشه

نه عزیزم من بعد 14 روز 100هزار بود

نهدعالیه😍

ن زیاد نیس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان جان‌مادر مامان جان‌مادر هفته یازدهم بارداری
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان دوقلوها.. مامان مامان دوقلوها.. هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری