سلام
بچها عدد بتا من ۱۷۱۶ بوده زیاد نیست!!!!

۱۰ پاسخ

خیلیه که من ۱۲۱ بود😅

سلام عزیزم @meli_and_daily پیج اینستاگرام من هست اونجا تجربیاتم و راجب بارداری به اشتراک میذارم.چون سن بارداریمون عین هم هست خوشحال میشم فالو کنی تا باهم این دوران و بگذرونیم❤️

ن خوبه عزیزم

نه خوب بود

۱۰ روز تخیر ۱۷۰۰😐خیلی نرماله که
برای من ۲ روز تاخیر ۱۰۰۰ بود

واسه ۳۷۰۰ بود

با چند روز تاخیر؟

ن گلم من فک کنم بیشترم بود هفته ۴

نه عزیزم برا من ۹ هزار و خورده ای نزدیک ده هزار بود

هفته چهارم بودم!!!

سوال های مرتبط

مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان ایناس وپسری💓💙 مامان ایناس وپسری💓💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوقلوها.. مامان مامان دوقلوها.. هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد