کم باشه میگین کمه ،خوب باشه بازم میگین مشکوکه،زیاد باشه میگین عادی نیست،توروخدا چرا اینجوری میکنید یکم اروم باشین بخدا استرس داشتن کمکی بهتون نمیکنه،بابا یه بچه داره تو بدنتون رشد میکنه کمتر شوک بهش وارد کنین
یعنی بارداری دیگ هیچ نشونه دیگه ای نداره بعضیا زیاد هورمون بارداریشون ترشح میشه بعضیا کم همین
برای من 10000بود با یه هفته تاخیر
کلا متفاوته برای هر کس
من ۵ هفته و ۴ روز ۶۴۰ بودم سه روز قبل 🤦♀️
نه زیاد نیست
واسه ۸ هفته کمم هست من ۴روز تاخیر ۵۱۲۵ بود
نه طبیعی
ممکنه دو قلو باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.