خانما عدد بتا من 2644 بود بنظرتون زیاد نیست این یعنی چی؟

۸ پاسخ

کم باشه میگین کمه ،خوب باشه بازم میگین مشکوکه،زیاد باشه میگین عادی نیست،توروخدا چرا اینجوری میکنید یکم اروم باشین بخدا استرس داشتن کمکی بهتون نمیکنه،بابا یه بچه داره تو بدنتون رشد میکنه کمتر شوک بهش وارد کنین

یعنی بارداری دیگ هیچ نشونه دیگه ای نداره بعضیا زیاد هورمون بارداریشون ترشح میشه بعضیا کم همین

برای من 10000بود با یه هفته تاخیر

کلا متفاوته برای هر کس
من ۵ هفته و ۴ روز ۶۴۰ بودم سه روز قبل 🤦‍♀️

نه زیاد نیست

واسه ۸ هفته کمم هست من ۴روز تاخیر ۵۱۲۵ بود

نه طبیعی

ممکنه دو قلو باشه

سوال های مرتبط

مامان ایناس وپسری💓💙 مامان ایناس وپسری💓💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها.. مامان مامان دوقلوها.. هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹 مامان هدیه خدا 🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری