احتمال داره دختر باشه بتای دختر زیاده من بیشتر ازین بود بتام
نه عزیزم من یک روز تاخیر ۴ هزار و خرده ای بود
بستگی به لقاح داره ، اگه زود انجام بشه بتا بالاتر میره
شاید دوقلو باشه😍الهی به سلامتی
مبارکه اگر کم بود باید نگران میبودی عزیزم چند روز تاخیری این بتا هس؟؟
مبارک باشه اوکیه😍 بالا نیست
شاید دو قلو برو سونو برای بررسی کیسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.