من بتا دادم الان ۴ هفته و‌۴ روزم این عدد نرماله؟ زیاد نیست؟؟ 😕🫠

تصویر
۶ پاسخ

احتمال داره دختر باشه بتای دختر زیاده من بیشتر ازین بود بتام

نه عزیزم من یک روز تاخیر ۴ هزار و خرده ای بود
بستگی به لقاح داره ، اگه زود انجام بشه بتا بالاتر میره

شاید دوقلو باشه😍الهی به سلامتی

مبارکه اگر کم بود باید نگران می‌بودی عزیزم چند روز تاخیری این بتا هس؟؟

مبارک باشه اوکیه😍 بالا نیست

شاید دو قلو برو سونو برای بررسی کیسه

سوال های مرتبط

مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری