من ۶ بهمن ازمایش بتا دادم ۳۸۴ بود الان دادم شد۶۵۶ شده نرماله این عدد

۷ پاسخ

بعد چند روز تاخیر

یکم روندرشدش کندبوده ولی خیلیابتاشون کم کم بالامیره ومشکلی نیس انشالله برای شماهم مشکلی نباشه

علت کندیش چیه

کنده
برو دکتر حتما

اره خوبه

عزیزم بعد از ۵ روز روند رشدش کند هست بهتره یه دکتر بری و یه سونو بدی

اره گلم

سوال های مرتبط