چندقولوعه
عزیزم نه بد نیست برای منم بالا بود دکتر وقتی دید گفت عه چه بالاست من الکی ترسیدم دیگه دکتره هم نگفت ممکنه دوقلو باشه ینی تا سونو دادم مرگ رو ب چشمم دیدم هی میگفتم خدایا چیه مگه
خلاصه که سن بارداریم بالا بود خبر نداشتم دوقلو هم نبود 😂
من ۵روز از موعد رفتم بیمارستان بتا دادم ۳هزار بود
بعد ۹ پریود رفتم آزمایشگاه خصوصی ۶۵۰ بود
دکترم گفت بیمارستان اشتباه کرده چون با این بتا ۳هزار سونو رفتم ساک و به بدبختی دید فکر میکردن خارج رحمی هست گفتن الان باید دیده بشه اما نیست
در واقع من بتام همون ۶۵۰ درست بود طبق سونو آخر هفته بودم
عزیزم گاهی بتا بالا نشون دهنده جنین سالمه 😍
برا من سه روز تاخیر ۲۴ هزار بود نمیدونم چرا انقد زیاده
چند روز تاخیر این بوده
بتارو 24ساعت تکرار کن دوقلو باشه معلوم میشه 🥰
مال منم زیاد بود ولی گفت لقاح زود انجام شده نگران نباش
احتمالا دوقلو یا چند قلو باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.