۴ پاسخ

سلام خانوما وقتتون بخیر بنای من ۱۲۴بود گفتن منفیه بنظرتون بالا می‌ره تکرار بدم آزمایش رو؟؟

ن ربطی نداره من تو ۵ هفته بتا ۸هزارو خوردی بود بتای بالا نشونه رشد خوب جنین یا دوقلویی هستش

من تو پنج هفته ۱۶۰۰۰ بودم

نه اصلا من تو پنج هفته بتام رو ۲۲۹۸بود

سوال های مرتبط

مامان ایناس وپسری💓💙 مامان ایناس وپسری💓💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری